Je stoel voelt veilig. Tot je concurrent je eruit ramt.
- Ben Verleysen
 - 22 aug
 - 1 minuten om te lezen
 
Lekker zitten, toch? Zelfde stoel., zelfde routine, zelfde aanpak, veilig, bekend., comfortabel.
Maar terwijl jij comfortabel zit, is je concurrent aan het sprinten, aan het experimenteren, aan het Innoveren.. En voor je het weet: lig jij op de grond.

De waarheid die niemand graag hoort:
Business as usual = business as dead.
Je oude aanpak is geen vangnet, maar een valkuil.
De wereld draait sneller dan ooit, AI. Data, nieuwe inzichten, klanten die niets meer pikken.
En jij? Jij denkt: “het werkte vroeger ook.”
News flash:
2015 komt niet terug. De spelregels zijn veranderd. De markt wacht niet op jou.
ARK kiest niet voor veilig.
Wij werken met bedrijven die vooruit willen. Bedrijven die hun stoel durven verlaten. Die liever rennen dan vastplakken. Want marketing anno 2025 vraagt lef, vraagt anders denken, sneller doen en daarom groeien deze bedrijven harder.
Blijf dus vooral zitten.
Maar wees niet verbaasd als je concurrent je er keihard uit ramt.
Of… kom uit die fucking stoel, recht je rug, kom in beweging en speel het spel mee.




Opmerkingen