top of page


Waarom wij geen campagnes bedenken vanachter een bureau (en jij dat ook niet zou moeten pikken)
Laten we eerlijk zijn: veel communicatiebureaus zitten vast in hun bubbel. Ze bouwen strategieën op basis van een briefing, misschien een...
26 jun2 minuten om te lezen


Zitten B2B reclamebureaus vast in hun eigen stramien?
We schrijven 2025. Toch lijkt het alsof veel B2B reclamebureaus zijn blijven hangen in het jaar 2010. Strategiedocumenten van 200...
9 jun3 minuten om te lezen


Conversie? Wat is goed, wat is goud in 2025?
Vraag tien marketeers wat een ‘goede’ conversieratio is, en je krijgt tien verschillende antwoorden. Logisch, want het hangt af van je...
2 apr2 minuten om te lezen


Marketing + verleiding in B2B: Waarom corporate en industriële bedrijven ook sexy mogen zijn
Laten we eerlijk zijn: veel B2B-marketing is zo droog als een verouderde PowerPoint-presentatie uit 2006. Corporate en industriële...
19 mrt3 minuten om te lezen


Voel je de dreiging om te verdwalen in de marketingjungle?
Ken je dat gevoel? Je staat midden in een dichtbegroeide marketingjungle, waar elke boom een ander kanaal vertegenwoordigt. SEO, social...
26 feb3 minuten om te lezen


Groeien in stormweer: waarom slimme strategieën nu het verschil maken.
Elke ondernemer weet dat groei niet vanzelf komt. In economisch uitdagende tijden worden managementbeslissingen niet alleen complexer,...
8 feb3 minuten om te lezen


Waarom je marketing waarschijnlijk meer kost dan het oplevert (en hoe je dat verandert)
Marketing hoort geen bodemloze put te zijn. Toch voelt het voor veel bedrijven zo. Budgetten verdwijnen in advertenties, social posts en...
29 jan3 minuten om te lezen


Waarom specifieke marketingexperts cruciaal zijn voor een sterke communicatiestrategie
In de huidige competitieve bedrijfswereld is communicatie veel meer dan alleen een middel om klanten aan te trekken. Het is een krachtig...
17 jan3 minuten om te lezen


Ben je gek? Flexibele experts zijn te duur!
Het klinkt als een bekende uitspraak: "Flexibele experts zijn te duur." Maar is dat wel écht zo? Als ondernemer of bedrijfseigenaar...
7 jan2 minuten om te lezen


Hoe bereik je jouw marketingdoelen in 2025?
Als we 2025 ingaan, zullen de meest succesvolle bedrijven degene zijn die transformatie omarmen met strategie en vooruitziendheid. Het...
18 dec 20243 minuten om te lezen


Automatisering in online marketing – efficiënt, slim en toekomstbestendig
In de wereld van online marketing is automatisering niet zomaar een handige tool; het is een gamechanger. In 2024 zien we een...
7 dec 20242 minuten om te lezen


Account-Based Marketing: De aanpak waarbij marketing en sales samenwerken om high-value accounts te winnen
Account-Based Marketing (ABM) is dé strategie waarbij marketing en sales intensief samenwerken om specifieke high-value accounts te...
27 nov 20242 minuten om te lezen


Van economische uitdaging naar groei: hoe jouw kmo kan uitblinken in moeilijke tijden
De Europese economie zit in een storm. Stijgende kosten, een grillige markt en steeds kritischere klanten maken het voor kmo’s zwaar.
21 nov 20242 minuten om te lezen


AI in marketing en sales: een onverwachte versneller, met de mens nog steeds centraal
Dat kunstmatige intelligentie (AI) een impact zou hebben op marketing en sales, zag de wereld inderdaad aankomen. Wat echter verrassend...
13 nov 20243 minuten om te lezen


Inzichten uit Amerikaanse verkiezingscampagnes: hoe data-gedreven marketing bedrijven helpt groeien (zonder fan te zijn van Trump)
De Amerikaanse presidentsverkiezingen zijn een van de meest complexe, strategische campagnes ter wereld. Of je het nu eens bent met de...
7 nov 20243 minuten om te lezen


Hello, leads! Waarom jouw leadcampagne geen doe-het-zelf project moet zijn.
Zonder sterke leads blijven de klanten én de resultaten uit
4 nov 20242 minuten om te lezen


Hoe ARK jouw bedrijf helpt om niet in de Nokia-val te trappen: Flexibele marketing die met de tijd mee gaat
We hebben het allemaal wel eens gehoord: “Onze CEO heeft 30 jaar ervaring!” Dat klinkt indrukwekkend, toch? Maar de realiteit is dat de...
24 okt 20243 minuten om te lezen


Waarom marketing expertise vandaag onmisbaar is – en hoe ARK het simpel maakt
kleine en middelgrote bedrijven (KMO’s) hebben vaak geen voltijds marketingteam. Maar hoe zorg je dan voor de juiste expertise?
23 okt 20243 minuten om te lezen


Voor iedereen die marketing nog steeds als een kostenpost ziet: dit is je wake-up call!
Voor iedereen die marketing nog steeds als een kostenpost ziet: dit is je wake-up call!
9 okt 20242 minuten om te lezen


Marketing in 2025: Een complexe dans tussen technologie en strategie
Marketing in 2025 voelt soms als het bijhouden van een snel bewegend doelwit.
27 sep 20243 minuten om te lezen
Marketinginzicht & inspiratie
bottom of page