top of page


29 jan3 minuten om te lezen
Waarom je marketing waarschijnlijk meer kost dan het oplevert (en hoe je dat verandert)
Marketing hoort geen bodemloze put te zijn. Toch voelt het voor veel bedrijven zo. Budgetten verdwijnen in advertenties, social posts en...
5 weergaven0 opmerkingen


27 nov 20242 minuten om te lezen
Account-Based Marketing: De aanpak waarbij marketing en sales samenwerken om high-value accounts te winnen
Account-Based Marketing (ABM) is dé strategie waarbij marketing en sales intensief samenwerken om specifieke high-value accounts te...
4 weergaven0 opmerkingen


4 nov 20242 minuten om te lezen
Hello, leads! Waarom jouw leadcampagne geen doe-het-zelf project moet zijn.
Zonder sterke leads blijven de klanten én de resultaten uit
5 weergaven0 opmerkingen


23 sep 20243 minuten om te lezen
Hoe weloverwogen marketing jouw bedrijf naar het volgende niveau kan tillen
In de wereld van vandaag, waar elke klik, like, en zoekopdracht van invloed kan zijn op je bedrijfsresultaten.
11 weergaven0 opmerkingen
bottom of page