top of page


Marketing + verleiding in B2B: Waarom corporate en industriële bedrijven ook sexy mogen zijn
Laten we eerlijk zijn: veel B2B-marketing is zo droog als een verouderde PowerPoint-presentatie uit 2006. Corporate en industriële...
19 mrt3 minuten om te lezen
20 weergaven
0 opmerkingen


Waarom je marketing waarschijnlijk meer kost dan het oplevert (en hoe je dat verandert)
Marketing hoort geen bodemloze put te zijn. Toch voelt het voor veel bedrijven zo. Budgetten verdwijnen in advertenties, social posts en...
29 jan3 minuten om te lezen
7 weergaven
0 opmerkingen


Account-Based Marketing: De aanpak waarbij marketing en sales samenwerken om high-value accounts te winnen
Account-Based Marketing (ABM) is dé strategie waarbij marketing en sales intensief samenwerken om specifieke high-value accounts te...
27 nov 20242 minuten om te lezen
4 weergaven
0 opmerkingen


Hello, leads! Waarom jouw leadcampagne geen doe-het-zelf project moet zijn.
Zonder sterke leads blijven de klanten én de resultaten uit
4 nov 20242 minuten om te lezen
5 weergaven
0 opmerkingen


Hoe weloverwogen marketing jouw bedrijf naar het volgende niveau kan tillen
In de wereld van vandaag, waar elke klik, like, en zoekopdracht van invloed kan zijn op je bedrijfsresultaten.
23 sep 20243 minuten om te lezen
11 weergaven
0 opmerkingen
bottom of page