top of page


Marketing + verleiding in B2B: Waarom corporate en industriële bedrijven ook sexy mogen zijn
Laten we eerlijk zijn: veel B2B-marketing is zo droog als een verouderde PowerPoint-presentatie uit 2006. Corporate en industriële...
19 mrt3 minuten om te lezen
21 weergaven
0 opmerkingen


Groeien in stormweer: waarom slimme strategieën nu het verschil maken.
Elke ondernemer weet dat groei niet vanzelf komt. In economisch uitdagende tijden worden managementbeslissingen niet alleen complexer,...
8 feb3 minuten om te lezen
11 weergaven
0 opmerkingen


Waarom je marketing waarschijnlijk meer kost dan het oplevert (en hoe je dat verandert)
Marketing hoort geen bodemloze put te zijn. Toch voelt het voor veel bedrijven zo. Budgetten verdwijnen in advertenties, social posts en...
29 jan3 minuten om te lezen
7 weergaven
0 opmerkingen


Hoe bereik je jouw marketingdoelen in 2025?
Als we 2025 ingaan, zullen de meest succesvolle bedrijven degene zijn die transformatie omarmen met strategie en vooruitziendheid. Het...
18 dec 20243 minuten om te lezen
29 weergaven
0 opmerkingen


Account-Based Marketing: De aanpak waarbij marketing en sales samenwerken om high-value accounts te winnen
Account-Based Marketing (ABM) is dé strategie waarbij marketing en sales intensief samenwerken om specifieke high-value accounts te...
27 nov 20242 minuten om te lezen
4 weergaven
0 opmerkingen


AI in marketing en sales: een onverwachte versneller, met de mens nog steeds centraal
Dat kunstmatige intelligentie (AI) een impact zou hebben op marketing en sales, zag de wereld inderdaad aankomen. Wat echter verrassend...
13 nov 20243 minuten om te lezen
9 weergaven
0 opmerkingen


Inzichten uit Amerikaanse verkiezingscampagnes: hoe data-gedreven marketing bedrijven helpt groeien (zonder fan te zijn van Trump)
De Amerikaanse presidentsverkiezingen zijn een van de meest complexe, strategische campagnes ter wereld. Of je het nu eens bent met de...
7 nov 20243 minuten om te lezen
8 weergaven
0 opmerkingen
bottom of page